27. dubna 2012

Salone del Mobile 2012

Každoročně se v Miláně v polovině dubna koná jeden z největších veletrhů nábytku a designu na světě vůbec. Udává trendy, které ovlivňují podobu našich domovů a určuje z jakých materiálů a v jakých barvách se bude vyrábět nábytek, osvětlení a ostatní doplňky. Jeho návštěva je jistě zážitkem a ohromnou inspirací. Protože se mi ještě nepoštěstilo ho navštívit osobně, kochám se fotkami produktů a expozic alespoň na internetu. Pojďte se na něj podívat se mnou ;-)

www.stylepark.com
www.stylepark.com
www.stylepark.com
www.stylepark.com
www.core77.com
www.core77.com
www.core77.com
www.core77.com
trendland.com
www.designboom.com
www.designboom.com
atcasa.corriere.it
atcasa.corriere.it
plusmood.com 
plusmood.com 
www.wallpaper.com 

www.wallpaper.com 
www.wallpaper.com

www.wallpaper.com
www.wallpaper.com
Součástí veletrhu byl i veletrh kuchyní EuroCucina.

LEICHT Kuechen AG
LEICHT Kuechen AG
SNAIDERO
http://blog.isaloni.it 
www.dwell.com
www.dwell.com
www.dwell.com
cucina.mobili.it

Jak se vám líbí nové trendy v bydlení? Zajímáte se o to, co je v nábytku zrovna "in"?


2 komentáře:

  1. Asi jsem konzerva, ale tyto designové věci josu na mě až příliš studené, tedy až na tu dřevěnou kuchyni dwell, ta se mi líbí. A ještě ten chameleon nebo co to je:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný...líbilo by se mi podívat se na takový veletrh:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.