9. září 2012

Úlovky ze Dnů Marianne

Bláznovství v obchodech, davy lidí, nekončící fronty, zmatené prodavačky a spousta výhodných slev a akcí - i tak by se daly popsat Dny Marianne. Jelikož mi doma docházel téměř celý kosmetický arzenál (taky se vám stává, že vám vše dojde v jednu chvíli?), vyčkávala jsem do tohoto víkendu, abych si vše potřebné doplnila a dokoupila. Ušetřila jsem opravdu hodně i získala několik pěkných dárečků. Minimálně na rok mám co se týče kosmetiky vystaráno :-) A co vy, pořídili jste si během těchto "dnů" něco?  Uvítali byste recenzi na některý z vyobrazených produktů?



Připomínám, zítra končí Giveaway!

5 komentářů:

  1. Pěkný nákup! :-) Já jsem nakonec zaběhla jen do Lindexu a koupila si náramek a sadu spodního prádla, neměla jsem nějak náladu na ty davy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty davy byly šílené...já vyběhla už v pátek ráno/dopoledne a stejně obchody byly natřískané. Vzala jsem si, co jsem měla vyhlídlé a běžela jsem, na delší vybírání to chce pevné nervy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné úlovky, měla jsem v plánu na dny marianne zajít, ale místo toho jsem šla na Jarmark a vzhledem k tomu, že jsem si celkem nakoupila tak už jsem na dny marianne neměa sílu :(((Úlovky jsem také přidala na svůj blog :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci recenzi, na všecko, od Tebe! Nic z toho na fotce neznám, mám se stydět? Teda kromě té misky z Tescomy, máme doma tutéž v pomněnkovém odstínu :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já jsem trošku blázen do kosmetiky, takže právě, to že ty věci neznáš, je zcela normální a stydět se vůbec nemáš proč. Tu misku jsem chtěla ve žluté s ovečkami, ale neměli ji, tak vyhrála opět růžová :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.