27. května 2013

«Můj styl» Černo-stříbrná

Za málo peněz hodně muziky - i tak by se dal nazvat dnešní outfit. Maxi šaty byly přílohou jednoho časopisu v Austrálii, takže mě téměř nic nestály. Se stříbrným páskem a náhrdelníkem však vypadají báječně a já jsem moc šťastná, že jsem si časopis (i když nestál za nic) kvůli nim koupila. Jdu vymýšlet další kombinace, jak je nosit ;-)

Oblékla jsem si: šaty + náhrdelník Austrálie, pásek Stradivarius, sandálky Asos.

Doplňky mají opravdu kouzelnou moc a nedám na ně dopustit. Připomeňte si můj starý příspěvek, jak s jejich pomocí proměnit obyčejné šaty v chic outfit ;-)

20 komentářů:

  1. Uz jsem nekde psala,ze obdobi cerne mam za sebou,to se ale nemusi vylucovat s tim,kdyz nekoho v cerne vidim a libi se me to,myslim sice,ze slusi spise blondynkam,kazdopadne ty jsi dlouhe saty krasne ozivila nahrdelnikem a botky jim zas dodavaji na jakesi uvolnenosti,no a kdyz vemu v potaz,ze jsou jakoby zadara,tak super.Jo a taky dobry pasek jsi zvolila,jsi stihlounka a tak ti slusi opravdu vse.Krasny den

    OdpovědětVymazat
  2. Cože, jako příloha časopisu?? Vypadají úplně skvěle! A s tím páskem ... nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj..asi jediný pořádný dárek, který byl navíc u nějakýho teen časopisu :-) Jinak dárky u časáků tam moc nemívaj, oproti třeba Anglii :-)

      Vymazat
  3. dokonalá kombinácia, vyzeráš úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné, hlavně mě dojímá, že už máte na takové oblečení počasí, to u nás je zas hnusně a tričko z krátkým rukávem jsem ještě letos ani neměla!!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je z minulé neděle, kdy bylo opravdu krásně, téměř léto! To se však razantně změnilo a už je venku zase pěkný hnus :-/

      Vymazat
  5. Jako příloha časopisu? Nevěřím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výjimečná náhoda, jinak tam v časopisech nic nebylo ;-)

      Vymazat
  6. Moc hezké! Takové dlouhé šaty jsou podle mě vážně skvělá věc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové jsem hledala strašně dlouho, dají se nosit na x způsobů :-)

      Vymazat
  7. Já chci taky takové super šaty u špatného časopisu:)
    Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  8. cooo?! k časopisu?a tady dají šátek...s tím ať jdou někam! :D ale jsou fakt luxusní,moc se mi líbí!doplňky jsou k tomu jako stvořené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Amy, no ale šátek taky dobrej ;-) Taky jsem byla naštavná, že v časácích tam nic není, samá reklama a ani žádnej dárek a asi jsem byla vyslyšena, že pak se najednou objevil tento časák se šatama :-)

      Vymazat
  9. Takové maxišaty jako přílohu časopisu bych taky brala:-)) A jinak celkově super outfit;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.