22. července 2013

«Můj styl» Šatový overal

Co vy a overaly? Já je celkem můžu. Líbí se mi spíše ty volnější, třeba jako tento, který vytváří dojem šatů. Se vzorem bílých labutí mě ihned zaujal. Aby jim nebylo smutno, vzala jsem s sebou vyvenčit i králíčka na prstýnku. Celkem povedená kombinace, nemyslíte? Outfit jsem zvolila na jedno letní grilování, kam jsme byli pozváni. Vlastně každý týden máme nějaké, léto bez BBQ si nedokážu představit :-) 

Čemu dáváte přednost vy, grilování nebo piknikům v trávě? 

Oblékla jsem si: overal Primark, kabelka Dorothy Perkins, sandálky Aldo, prstýnek Austrálie.

5 komentářů:

  1. Králík je super, overal pochopitelně taky, ale osobně nejsem moc veliký fanda. Tedy mně se líbí, ale na mně si je nedokážu představit....to moje časté chození na záchod by bylo příliš komplikované:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že na záchodě je to s overalem na dýl :-)

      Vymazat
  2. Já proti overalům nic nemám, ale žádný nevlastním. Přijdou mi trochu nepraktické:)
    Jinak říkám velké ANO piknikům i grilovačkám!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám podobný prstýnek!!:-)) A jinak jsem letos overalům taky přišla na chuť. hlavně díky ségře, která mi jeden půjčila a já pochopila, jak pohodlný může být!
    Ten Tvůj je opravdu skvělý, moc se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné:-), ty šaty jsou úžasné!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.