19. října 2013

NOVÉ STRÁNKY BLOGU


Určitě jste si už na úvodní stránce všimli banneru odkazujícího na mé nové stránky. Pokud jste ho však nezaregistrovali, nevadí, teď už víte, že se můj blog stěhuje :-) 

Nová adresa mého blogu odteď je: mamou-stylove.cz.

Už dlouho jsem nebyla spokojená s dosavadní podobou a designem těchto stránek a když už změna, tak pořádná. Vyměnila jsem Blogger za Wordpress, který nabízí více možností a lépe se na něj publikují příspěvky. Na vyladění designu a naprogramování jsem si pak povolala kluky z Upnet Multimedia, kteří jim dali tento současný look a musím říct, že si s tím pěkně vyhráli. Takže jim tímto moc děkuji ;-)

Ale i já jsem nad novými stránkami strávila hodiny, musela jsem tam všechny příspěvky nahrát znovu! Takže prosím omluvte vzhled starších příspěvků, které nejsou úplně tip ťop a naformátované jako ty nejnovější. To už bylo nad moje lidské síly, upravit a sladit se současnou grafikou všech 200 příspěvků. 

A teď důležitá informace: tento starý blog nebude přesměrován, takže si adresu nových stránek prosím ve svých čtečkách a sledovacích aplikacích (Bloglovin, Feedly, Feedspot, Google Reader..) změňte ručně. Ještě celý příští týden budu dávat příspěvky na oboje dvoje stránky, ale od 28.10. nové příspěvky najdete už pouze zde: mamou-stylove.cz

Já věřím, že se vám nový vzhled i uspořádání mého nového blogu líbí, bude se vám tam dobře orientovat a budete se tam rádi vracet :-)

Přivítám jakékoliv vaše komentáře a podněty, co se vám na nových stránkách líbí, co tam postrádáte a celkově, jak na vás působí. Nešetřete chválou ale ani kritikou ;-)

Takže nezapomeňte od 28.10. se uvidíme už jen tady: MAMOU-STYLOVE.CZ ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.